Coachella Inspiration No 2 and My First Video



Hello dear girls, it's nice to write blogpost again. Those days I was 
obsessed with You Tube and making of my first two videos. I will leave you links below so please check it out and tell me what 
you think. This post is again my Coachella inspiration. But this time little bit casual and comfy. Those are my new favorite jeans and of course there are my Converse sneakers. Lennon sunglasses are the most importan thing in this outfit. I'm done for today, check out my video, like it, subscribe to my channel, leave me comments below. Love you all, Kisses 


Zdravo drage moje devojke, lepo je opet se vratiti pisanju blog posta posle cele nedelje posvećene You Tube-u i snimanju moja prva dva videa. Oni su trenutno na mom You Tube kanalu pa slobodno pogledajte i recite mi šta mislite. Ostaviću vam linkove ispod slike.Ovaj outfit inspirisan je Coachella  festivalom kao i jedan od prethodnih. Samo što je ovaj put cela kombinacija malo opuštenije i udobnija. Tu su obavezne Lennon naočare za sunce kao i Convers patike. Šeširić je samo upotpunio ovaj prolećni look. Neću više dužiti, pogledajte moje dva nova videa, lajkujte, pretplatite se na moj kanal , ostavite mi komentare. Love you all, Kisses
















I'm wearing : 

Hat Terranova
Sunglasses Bershka
T-Shirt Terranova
Jeans Terranova
Sneakers Converse
Phone Case Dechko Tzar
Backpack LC Waikiki


You Might Also Like

13 comments

  1. Super outfit, pogledala sam videe, odlični su. Kako si skupila hrabrosti za YT? Ja bih volela da snimam, mnogo mi se sve to dopada ali se nekako mnogo plaši.. :)

    http://oonly4girlss.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  2. Predivnaa si , outfit je supeer.Ja sam trenutno postala opsjednuta tobom i pratit cu svaki tvoj video kada izadje,budi ono sto jesi i nastavi raditi ono sto te cini sretnim.Bravoo :D ! I jos jednom cestitam na otvaranju YT kanala :) .

    ReplyDelete
  3. great look :D
    grlfashon.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Odličan outfit.☺
    gabinesss.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. I like the look!

    xx LL

    www.lalouuula.com

    ReplyDelete
  6. Jako lep outfit,farmerice su predivne :*
    http://angelaafashion.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  7. You look lovely dear, Nice video! Such a cute hat. would you like to follow each other on Bloglovin and other social media :)
    www.ambiinwonderland.com

    ReplyDelete
  8. Video je predivan, bilo mi je drago upoznati te još više preko tvog YT kanala i nadam se da ćeš nastaviti s blogovanjem i snimanjem videa jer ti ide super <3


    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    ReplyDelete
  9. Cool look! Congrats on your first video.

    http://facetocurls.com/

    ReplyDelete
  10. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete