My Fashion Inspiration - Bebe Rexha


BEBE REXHA

Hello my dear girls, it's been a while sine I have written about this topic on my blog.. This time I want to show you one extravagant, but beautiful girl who knows how to handle fashion fever and still to look beautiful. This is Bebe Rexha, a popular singer from America and her style reminds me of Kylie Jenner style. What I like the most in it is her impeccable hairstyle and hair color. I am simply thrilled with how every hairstyle fits perfectly for her. Another remarkable thing about it is her make-up, in dark colors, but again in a special way, it does not look too hard and highlights her beauty in a special way. Her combinations are always decorated with a bunch of glitter or bright neon colors and fit perfectly with her skin tone and hair color. Of course choker necklaces are something that she very often wears, and her particular style is perfect for the pop music scene. Which means that they are not outfits for  everyday and I'm not not recommending  for younger readers to wear them, even when they go out, because this is the way of dressing specific for show business and pop scene.My fave outfits are first and third image. There is something feminine in them that I really like. Check out some of her videos and you will understand why I adore her. Enjoy! Love xoxo


 Zdravo drage moje devojke, baš odavno nisam pokretala ovu temu na svom blogu, a to je moja rubrika o modnoj inspiraciji nedelje. Ovaj put želala sam da vam predsavim jednu ekstravagantnu, ali prelepu devojku koja sa stilom zna da iznese neobične modne kombinacije, a u njima opet da izgleda prelepo. To je Bibi Rexha, popularna pevačica iz Amerike koja me svojim stilom neopisivo podseća na Kylie Jenner. Ono što se meni na njoj najviše svidelo je njena besprekorna frizura kao i boja kose. Prosto sam oduševljena time koliko njoj svaka frizura savršeno stoji. Još jedna izuzetna stvar kod nje je šminka, koje naravno ima i više, ali opet na neki poseban način ona ne izgleda prenapadno već ističe njenu lepotu na poseban način. Njene kombinacije su uvek okićene gomilom šljokica ili svetlim neon bojama i odlično se uklapaju sa njenim tenom i bojom kose. Naravno choker ogrlice su nešto što ona jako često nosi, a njen poseban stil oblačenja savršen je za pop muzičku scenu. Što znači da nisu varijante za svaki dan i da ne preporučujem mlađim čitateljkama da ih nose, čak ni kad izlaze, jer je ovo jedan način oblačenja specifičan za šou biznis i pop scenu. Ja sam izabrala par njenih najzanimljivijih kombinacija sa nastupa i odlučila da vam ih predtsvim ovde. Predivna mi je u roze kombinacijama, a favorit su mi prva i treća slika. Ima nešto ženstveno na njima što mi se jako dopada. Pogledajte neki od njenih spotova i biće vam jasno zašto je obožavam. Uživajte! Love xoxo








You Might Also Like

4 comments